borde sova

Hallo!
Jag vill börja med att säga till "Anonym" att jag håller helt klart med dig och det är jätte kul att du kommenterade. Du får gärna säga vem du är med  :> hähä.
I alla fall har jag genomlidit dagen mycket bra måste jag säga! Jag har vart i stallet och ridit som sagt. Det gick mycket bra! Så kul och rida en häst som man faktiskt kan jobba med ordentligt! Till skillnad från min egna häst som man mest lägger energi på att få henne lugn.
Oh jag är så GLAD! det är mer eller mindre bestämt att min käraste kompis Felicia ska komma ner hit under nyår! fiifan vad kul! :D
Jag hade tänkt ta upp lite om människors beteende i dag. Bara det att jag inte orkar det i dag :>
Så nu ska jag sova. Skriver i morgon ;>
PUSS
OJoj väldigt solbrända men iaf, jag och Felicia! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0