Hallå där

Tjäenre!
För typ femitioelfte gången jag skaffar en blogg, höhö. Denna gång ska den inte handla om mitt tråkiga liv eller jo lite men inte mycket mest om mina åsikter om allt. Fast om jag känner mig själv kommer det bli om mitt liv eftersom att det är enklast och skriva om det. Eh ja ganska rörigt..
Eftersom att det bara kommer vara folk som känner mig i princip som kommer läsa bloggen. Så tänkte jag inte säga så mycket om mig själv MEN här kommer lite om mig med betoning på lite.
Jag heter då Désirée Modigh och då kan ni ju kanske undra varför jag heter desireeelise som blogg namn? Ja det är ju då så här va att jag heter Elise i andra namn. I alla fall, jag är 17 år fyller 18 om en månad typ yyiihho! Min absoluta bästa och närmaste vän är Felicia. Jag har även en häst som står hos en kompis för tillfället, tills hon blir såld. Bor mellan Eksjö och Nässjö och ja, ingen vet typ vart det ligger. Det visste inte ens jag innan jag flytta hit för två år sedan, en håla helt enkelt. Jag kommer flytta när jag tagit studenten.
Lite kort sådär om mig..
PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Go for it, Girl :)



Veronica

2009-11-10 @ 15:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0