Mhm!

Det var ett tag sen.. JA!
Jag har iaf inte gjort så mycket sen senast, livet flyter på eller ja kanske inte så enkelt men va fan det går framåt iaf!
I dag har jag möblerat om mitt rum, kommer nog bli great sen tror jag ;)
Jag har tänkt på en sak: Jag vill inte påstå att jag inte har några kompisar för det har jag verkligen! Helt underbara! puss på dom. Ehm ja det var inte det jag ville säga hähä. I alla fall så kan jag känna mig utanför även att jag inte är det? Konstig känsla. Det är så typiskt med småstäder att alla känner varandra och har känt varandra sen dom var as små. När man då kommer som ny och helt okänd från en storstad blir folk både nyfikna som fan men ändå blir det "rädda" att man inkräkta på deras "mark". Nu menar jag ju så klart inte alla här nere i den här hålan. Ur mitt perspektiv upplever jag att man får gärna vara med men inte så mycket mer. Som tex. när det handlar om "tjejkvällar" , "mindre fester" Då blir det gärna att man lämnar en person utanför lite snyggt sådär så att man inte tror att personen i fråga tar illa vid sig. Usch jag blir så trött på det!!!! Jag har lust och flytta, byta skola, byta namn, bli en ny människa helst en snygg och smal tack haha. NEj men skämt åsido, jag har lust att bara fly och börja på nytt. Tanken har slagit mig många gånger och bara flytta i från allt. Men i det verkliga livet är det inte så lätt problemen kommer alltid finns kvar och verkligheten kommer i kapp en tillslut. Man kan förskjuta upp den men förr eller senare kommer det i kapp en.
Jag bara önska att man kunde ta tillbaka tiden! Jag skulle för allt i världen ta tillbaka allt till den goda tiden! När pappa levde, jag var lycklig, hade kompisar som var verkliga, lycklig familj, inga större bekymmer.
PUSS
Älskade vän, saknad! <3

Kommentarer
Postat av: Mr. Anonym

word.

2010-01-03 @ 16:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0