Tjhpohpo

Hejsan!
Jag är inte så bra på det här med att blogga :P
Fast i torsdags sov jag hos fia så det är anledningen till att jag inte skrev något sen har jag ju inte speciellt många läsare haha.
I alla fall så ska jag i väg nu till Thomas (mammas man) syster och äta kropp kakor.
Jag sitter här och väntar på att duschen ska bli ledig, hummf.
Usch fick just ett sms av Felicia om att hon troligen hade fått svininfluensan :O :O
Hon skulle ringa mig sen så vi får se hur det är med henne då ;>
Vilket fall lovar jag att skriva i kväll när jag kommer hem, tja inte för jag har extremt många som läser bloggen men jag använder den lite som en terapi för mig ;)
PUSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0