bra, dåligt?

Jag mår bra, fast egentligen är det bara som det verkar.
Egentligen mår jag skit dåligt. Fast å andra sidan så har jag mått sämre med.
Jag har för stora drömmar. Jag hoppas jämt på något bättre.
Jag är så osäker, jag tycker inte om det. Jag skulle vilja ha den känslan som gör att man är säker med sig själv, man accepterar sig själv, man tycker om sig för den man är. Varför kan jag inte känna så?
När jag var yngre var jag väldigt självsäker, jag verkligen bara sket i vad folk tyckte om mig. Jag tyckte om mig själv helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: kurt

man lever bara en gång, så varför inte tycka om den man är när man bara lever varje dag en gång. Så länge man har en fin insida så kan man leva länge på det. Ingen har ett perfekt liv.

2010-02-14 @ 17:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0