Min framtid

Jag har en sån solklar bild inom mig om hur min framtid kommer bli eller rättare sagt hur jag vill att den ska vara.
När jag tagit studenten ska jag ta mitt pick och pack och dra utomlands i ett år. Helst till australien då. Sen när jag kommer hem ska jag jobba och leva livet. När jag är si så där 25 26 år ska jag söka till polis högskolan. Jag ska komma in och plugga till polis. När jag sedan är klar ska jag jobba på att bli ridande polis. Ett yrke som verkligen har fallit mig i smaken. Jag ska bo i Stockholm på Ekerö i en jätte fin villa. Jag ska ha två egna barn och ett adopterat barn. Självklart ska jag ha häst med!
Det var en liten insyn på mitt kommande liv ;)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0