Bättre sent än aldrig?

Hejsan!
Ni som nu läser min blogg ^^
Det var iaf ett väldigt bra tag sen jag skrev något. Jag vill väll kanske inte påstå att det hänt så mycket speciellt i mitt liv. Det flyter och jag känner på mig att 2010 kommer bli ett bra år! Det har iaf börjat väldigt bra måste jag säga.
En liten planering över mitt 2010:
Hultsfreds festivalen [ ]
Putte i parken [ ]
Åka utomlands med Felicia v.44 [ ]
SOMMARJOBBA [ ]
Åka uppåt i landet mycket [ ]
Lyckas sälja min häst []
KÖRKORT [ ]
Ja det var bara lite av mitt 2010 ;)
Jag ska nog försöka bli lite mer aktiv.. Humm, jo det kan ju vara trevligt kanske?
PUSSSSS

Kommentarer
Postat av: tilda

anmäl dig till tävlingen sötnos! veckans blogg :)

läs mer på min blogg :) :*:*

2010-01-17 @ 13:34:56
URL: http://tildaselskog.blogg.se/
Postat av: Larsson

Ska du sälja din häst?

2010-01-17 @ 21:39:13
URL: http://sanjay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0