Osminkade sanningen

I måndags var jag hos läkaren i hopp om att få hjälp med mina finnar. Vilket jag fick, jag fick antibiotika (stavning?). Vilket var jätte bra! bara det att det kosta mig skjortan och det är inte bra och kombinera med sprit! Visst jag skulle kunna vara utan sprit och juste man får inte sola för den delen heller!! Tillbaka till saken, jag kan vara utan sprit men hallå! i ett halvår utan sprit och sola?!?! Nej tack.
Så nu ska jag äta detta en månad för att se effekt, värt en chans iaf.
Anledningen till att jag vill ha hjälp med mina finnar är att jag har så extremt svårt och gå ut utan smink. Vilket är jävligt jobbigt, det innebär att jag ständigt måste sminka mig för att kunna åka in till stan osv.
Eftersom att det är jätte få som läser min blogg tänkte jag lägga ut en bild på mig osminkad, hehe!

Extremt ful bild men skit samma;>


och en sminkad bild hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0